loading...
سی سی اموزش
pasha بازدید : 217 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر جویای بهترین مجموعه مقالات علمی و تحقیقات رسمی جمع آوری شده از بهترین سایتهای علمی فارسی و بی نظیر در تمام ایران باشید حتما سری به اینجا بزنید و این مجموعه خیلی بزرگ علمی فارسی را بیبینید. بزرگترین و نفیس ترین مجموعه مقالات و تحقیقاتعلمی و پژوهشی قابل حمل و نقل درایران. و اگر دنبال بهترین سایتهای علمی فارسی باشید روی بنر ذیل کلیک نمایید.

pasha بازدید : 92 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

مقالات فارسی از نظر کمی رشد روز افزون و بی رقیبی در فضای مجازی داشته اند اما متأسفانه از جهت کیفی و محتوای مقالات ما شاهد رشد چشمگیری در این بخش نبوده ایم.

سایتهای زیادی مخصوص جمع آوری ونشر مقالات فارسی راه اندازی شده است اما اگر یک بر رسی سطحی از این سایتها به عمل آوریم می بینیم مقالات فارسی تکراری از این سایت به آن سایت و از آن سایت به یک سایت دیگر همچنان کپی می شود بنا براین برای تشخیص بهترین منابع مقالات فارسی که مقالات تازه را نشر می کنند و از منابع دسته اول مقالات فارسی به شمار می آیند چه کار کنیم؟

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 101 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (1)

شاید شما هم خبر داغ ثبت نا اینترنتی مهاجرت به استرالیا را شنیده و یا حتی دیده باشید و یا هم حتی فرم ثبت نام را گرفته و ارسال کرده باشید. من هرچه خواستم چشم و گوشم را در خصوص این خبر ببندم اما نتوانستم. دیدم سایتها و وبلاگهای افغانی پر از بحثهای داغ بر سر ثبت نام اینترنتی استرالیاست ولی هیج سایت و وبلاگی آدرس ایمیل یا آدرس سایتی قابل اطمنان و معتبری را که واقعا برنامه ای ثبت نا اینترنتی داشته باشد ارائه نکرده است برخی از وبلاگها و سایتها هم که کدام آدرسی برای ثبت نام اینترنتی استرالیا داده است اولا اینکه سایت جدید نیست بلکه همان سایت سفارت استرالیا یا سایت اداره ای امور اتباع خارجی و مهاجرت استرالیاست که از سابق هم بوده و در آنها هیج برنامه و فرم جدیدی مشاهده نمی شود. ثانیا اینکه خود این آقایانی که به نحوی خبر ثبت نام اینترنتی استرالیا را نشر کرده اند پیشاپیش یاد آوری کرده اند که ما برای آگاه کردن مهاجرین افغانی و نجات آنان از شر دسیسه های کلاهبرداران صرفا اطلاع رسانی کرده ایم و این همه همهمه برای هیج است.

 


برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 73 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

شاید ذهن شما از پس انداز سکه، به پس انداز سکه بهار آزادی انتقال داده شود اما این ماجرا پس انداز سکه ی دیگری را به حسب یک عادت عجیب حکایت می کند!
یک مرد 81 ساله آمریکایی ساکن اسلاتون ـ تگزاس سکه‌ هایی که از سال 1952 در طول 63 سال جمع‌آوری کرده بود را به بانک سپرد. 

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 101 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

کی از بهترین تکنیکهای موفقیت تلقین موفقیت و پیروزی در ضمیر ناخود آگاه است. اینک به نمونه خیلی جالب ذیل با دقت نگاه کنید تا به گونه ملموس و آشکار قدرت خارق العاده تلقین در رسیدن انسان به هرگونه موفقیت بخصوص موفقیت در امور مالی را درک کنید:
می گویند دانش آموزی سر کلاس ریاضی خوابش برد. وقتی که زنگ را زدند بیدار شد و شتابزده دو مسأله راکه روی تخته سیاه نوشته بود یادداشت کرد و بخیال اینکه استاد آنها را بعنوان تکلیف منزل داده است به منزل برد و تمام آن روز وآن شب برای حل آنها فکر کرد. هیچیک را نتوانست حل کند، اما تمام آن هفته دست از کوشش بر نداشت و تمام توان فکرش را روی حل آن مسایل متمرکز نمود . سرانجام  موفق به حل یکی از آن دو مسئله شد و آنرا به کلاس آورد.

pasha بازدید : 366 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

پانزده راه برای اینکه زندگی لذتبخش داشته باشید، نه اینکه تنها زنده باشید!

جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»

برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید ...

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 1,312
  • بازدید سال : 8,547
  • بازدید کلی : 134,025