loading...
سی سی اموزش
pasha بازدید : 95 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

کاراکترهای عجیب و غریب و شکلکهای زیبا را شاید در برخی وبلاگها دیده باشید و برای شما خیلی جالب و حرفه ای به نظر آمده باشد.

 

زیباترین و بهترین همان کاراکترها و شکلکها را در یک موضوع جداگانه می گذارم و به مرور زمان هرچه کاراکترهای زیباتر گیرم بیاید به آنها اضافه می کنم. من خودم از کاراکترهای زیبا و شکلکهای قشنگ در داخل پستهای وبلاگ کم و بیش استفاده می کنم نه خیلی زیاد چون هم وقت گیر ا ست و هم استفاده بیش از حد از کاراکترهای عجیب و غریب وبلاگ را سبک و یکبار مصرف جلوه می دهد اما اگر استفاده ازکاراکتر و شکلک در حد طبیعی و متناسب در لابلای پستها استفاده شود زیبایی و جذابیت خاص به وبلاگ می بخشد به خاطر همین مجموعه از بهترین و زیباترین کاراکترها و شکلکهای حرفه ای برای وبلاگ نویسی را در این پست می گذارم که بازدید کننده های وبلاگنویس اگر نیاز داشتند از این شکلکها مطابق سلیقه خودشان استفاده نموده با بکار گیری خلاقیت و هنرنمایی مخصوص به خود شانوبلاگ خودرا زیباتر و دیدنی تر نشان بدهند.


در بخش اول اسمایلی ها و شکلکهای پرکار برد تقدیم می شود که با استفاده از این کاراکترها می توانید در آدرس وبلاگ برای زیباتر کردنعنوان وبلاگ خود و حرفه ای نشان دادن وبلاگ استفاده نمایید.

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 107 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.

امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گرفته اند.

با اینکه بسیاری از نویسنده های خلاق و ماهر که پیش از این در وبلاگها وبلاگ نویسی می کردند اکنون به فیس بوک کوچ کرده اند ولی برخی وبلاگ نویسان حرفه ای(نه نویسنده های حرفه ای) هنوز هم وبلاگهای واقعا شگفت انگیز و پر ابهتی دارند.

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 65 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش کامل قرار دادن لينك ( تگ a )

شاید مهمتر از لینک در اینترنت چیزی نباشد یعنی هسته ای اینترنت از لینک تشکیل شده است و یک وبلاگ نویس اگر بر لینک مسلط نباشد وبلاگ نویس موفق نخواهد بود. بنا براین برای وبلاگ نویس حرفه ای شدن دانستن ترفندهای لینک و نحوه ای لینک کردن لازم است. 

ما اینجا ابتدا ساختار كد لينك دادن رو برای تان معرفي مي كنم و بعد مي گم كه چطور در اينترنت و فرونت پيج راحتتر لينك بديم .

 

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 69 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

در آموزش وبلاگ اولین چیزی که باید دانست مفهوم وبلاگ است. اگرچه همه به صورت اجمالی مفهوم وبلاگ را می دانند به قول معروف چیزهای از آن شنیده اند اما تعریف رسمی و دقیقتر وبلاگ بهتر است در ابتدای آموزش وبلاگ نویسی دانسته شود.

 

تعریف خلاصه وبلاگ

وبلاگ‌ فضایی برروی اینترنت است که در آن تازه‌ترین نوشته‌ها در بالای صفحه قرار می‌گیرد


 این واژه ترکیبی از واژه‌های web و log است که امروز مردم آن را به صورت خلاصه‌تر یعنی بلاگ (blog) تلفظ می‌کنند. به فردی هم که وبلاگ می‌نویسد بلاگر (Blogger) می‌گویند.

 

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 115 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

وبلاگ یا وب نوشت یک صفحه‌ی شخصی است با نگارش و روایت تجربه‌ها و آگاهی‌های فردی با قابلیت نظرخواهی و هم فکری با مخاطبان دایم یا تصادفی خود.
کاربر وبلاگ یا وبلاگ‌نویس به سادگی مدیرِ یک صفحه ا‌ی وب، همچون یک روزنامه‌ی شخصی می‌شود، که می‌تواند به شکل منظم و زمان‌مند، اندیشه‌ها، علایق، قطعه‌های هنری و ادبی و دیدگاه‌های گوناگون خود را خارج از الزامات و قواعد رسمی وسایل ارتباط جمعی، منتشر کند. نقطه‌ی اشتراک وبلاگ با دیگر وسایل ارتباطی، وابستگی به تعامل دوسویه است.

 


برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 59 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

در این پست مطلب بسیار کاربردی دیگر جهت وبلاگ نویسی حرفه ای خدمت تان تقدیم می شود که وبلاگ نویسان حرفه ای به آن بسیار نیاز دارد.

 

حتما در وبلاگ ها جعبه های رو مشاهده کردید که در داخلشون کدهای لوگو یا بنر و یا هر کد دیگری قرار دارند. اين كادر مستطيلي TEXTAREA يا جعبه متن هست. با توجه به اینکه اگر ما بخواهیم کدی رو برای استفاده دیگران در وبلاگ خود قرار دهیم، فضای زیادی رو اشغال می کنه و علاوه بر این ظاهر وبلاگ رو نا زیبا می کنه این جعبه TEXTAREA به همین منظور کدها رو به صورت یک دفترچه یادداشت کوچک قابل مشاهده برای دیگران در خود جای می دهد. برای این کار شما کد مورد نظر رو در تگ زیر قرار می دهید.

 


برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 119 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

تاريخچه ي وبلاگ و وبلاگ نویسی

وبلاگ اکنون به قوی ترین رسانه ای جهان و منبع مفیدی برای اطلاعات گوناگون و بروز خلاقیتها وسلایق شخصی مردم جهان شده است اما در مورد تاریخچه ای آن که خیلی طولانی نمی باشد می توان گفت گرچه وبلاگنويسي در دنيا قبل از سال دو هزار ميلادي بوجود آمد اما انفجار وبلاگنويسي با ورود به قرن بيست و يكم اتفاق افتاد. در کشور فارسی زبان ايران هم اين موضوع بر ميگردد به بيست و سوم خرداد 1381 كه اولين سرويس ارايه دهنده ي وبلاگ يعني سايت پرشين بلاگ( persianblog.ir) آغاز به كار كرد(البته آن زمان پرشين دات كام بود كه متاسفانه در سال 1386 اين دامنه به سرقت رفت و هماكنون اين سايت با دامنه ي دات آي آر مشغول فعاليت است) و اين پديده در مدت كوتاهي توانست به سرعت در کشورهای فارسی زبان بخصوص کشور ايران  رشد كند .

pasha بازدید : 97 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

امروز روش ساده و در عین حال حرفه ای ساختن و ایجاد وبلاگ شخصی را خدمت دوستان می گذارم. پس از تعریف وبلاگ و نکات مقدماتی دیگر در زمینه وبلاگ و وبلاگ نویسی اکنون وقتش رسیده است که با روش ساختن و مدیریت وبلاگ آشنا شویم.

 


برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 71 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

حتما شما هم آرزو دارید یک وبلاگ نویس موفق باشید و مطالب جالب در وبلاگ تان بگذارید که در نتیجه وبلاگ پربازدید و معروفی داشته باشید و از این طریق کم کم افکار و ایده های تان را به افراد بیشتری انتقال دهید و حرف های نگفته ای تان را با دیگران در میان بگذارید.

 

امروز چند راهکار بسیار ساده اما کاربردی برای داشتن وبلاگ خوب و تهیه ای مطلب عالی برای وبلاگ تان ارائه می نمایم که اگر آنها را به کار ببندید یقینا موفقیت چشمگیری پیدا خواهید کرد.

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 107 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

تنور کسب در آمد از وبلاگ و کلا کسب در آمد از اینترنت در ایران این روزها آنقدر داغ است که در هرجای فضای پهناور مجازی ایران باشی بوی آن به مشام می رسد. شاید برای شما هم پیشنهادات خیلی جذاب و دلچسبی برای کسب در آمد از وبلاگ تون شده باشد!

 

حالا قضیه ای کسب در آمد از وبلاگ چیست؟ و چگونه از وبلاگ مون کسب در آمد خوب داشته باشیم؟

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1,288
  • بازدید سال : 8,523
  • بازدید کلی : 134,001