loading...
سی سی اموزش
pasha بازدید : 108 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

تنور کسب در آمد از وبلاگ و کلا کسب در آمد از اینترنت در ایران این روزها آنقدر داغ است که در هرجای فضای پهناور مجازی ایران باشی بوی آن به مشام می رسد. شاید برای شما هم پیشنهادات خیلی جذاب و دلچسبی برای کسب در آمد از وبلاگ تون شده باشد!

 

حالا قضیه ای کسب در آمد از وبلاگ چیست؟ و چگونه از وبلاگ مون کسب در آمد خوب داشته باشیم؟

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 57 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

ثروتمند شدن وابسته به سه چیز است: تلاش، فکر و سرمایه. هریک از این ابزارها برای سرمایه دار شدن نقش اساسی دارد. طبیعی است اگر پول کافی دراختیار داشته باشیم درواقع ثروتمندیم که می خواهیم ثروت مان بیشترشود اما اگر پول کافی دراختیار نداشته باشیم چگونه ثروتمند شویم؟

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 113 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

من همیشه گفته ام برای پولدار شدن هیجگاه منتظر یک نسخه جادویی که شمارا یک شبه پولدار کند نباشید. پیدا کردن راه پولدار شدن آسان است اما رفتن این راه بسیار دشوار. ولی خوشبختانه نکته ها و روشهای هست که ما را در سریعتر پیمودن این راه یاری می کند و همچون چراغهای روشنایی بخش در یک شب تاریک و یک مسیر پرفرازو نشیب  است که اگر از آنها خوب استفاده کنیم احتمال موفقیت ما را به مراتب بیشتر می کند.
از میان تمام مقالات و یاد داشتهای موجود در اینترنت برای پولدارشدن که با عناوین خیلی درشت و وسوسه برانگیز هم نشر می شود مقاله کوتاه و ساده ای ذیل که در روزنامه همشهری و باشگاه خبرنگاران جوان نشر شده است بهترین مقاله ای کوتاه در زمینه روشهای پولدارشدن است که با کمی ویرایش خدمت شما تقدیم می شود. من خواهش می کنم مقاله را با دقت تا آخر بخوانید و در آن تأمل نمایید خیلی جامع و گویاست.صد در صد ارزش خواندن را دارد اگر اهل درک باشیم باهمین چند نکته راه مان را پیدا می کنیم به قول معروف اگر در خانه کس است یک حرف بس است!

 

 

 

 برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

 

 

 

 

pasha بازدید : 67 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)


اگر تا آخر نخوانید یقینابرخی نکته های طلایی را که در روشن تر کردن معمای کسب در آمد از اینترنت درایران مؤثر است از دست می دهید. من می دانم اکثر بازدید کنندگان این صفحه پولداران نیست بلکه کسانی است که در آرزوی پولدار شدن اند بنا براین وجدانم قبول نمی کند برخی رازهای کسب در آمد از اینترنت را افشا نکنم. 
اولین راز این است که این نوشته را تا آخر و خیلی با دقت بخوانید. بعضی منابعی را که آدرس داده ام ارزیابی نمایید اما اقدام به خرید بسته های کسب در آمد از اینترنتنکنید مگر برای ارضای حس کنجکاوی و به کاربردن روشهای آزمون و خطای راههای کسب در آمد از اینترنت

pasha بازدید : 58 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

خیلی ها موفقیت را داشتن موقعیت شغلی مناسب، کسب و کار موفق و برخورداری از رفاه کامل می دانند ، اگرچه بسیاری ثروتمند بودن را به عنوان نوعی ارزش، شاید شبیه به موفقیت نمی دانند، اما در بسیاری از کشورهای دنیا چنین است. از همین  راهروی فکری هم هست، که ثروتمند ترین مردان و زنان دنیا، آنجا که سامانه مالیاتی درستی هم وجود دارد، با افتخار سر خود را بالا می گیرند و از ثروت مشروعی می گویند که البته قانونمد و شفاف به دست آمده است و کم نیستند لیست های ثروتمند ترین افراد یک کشور یا جهان که در نشریات مطرح می شوند.

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

pasha بازدید : 72 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر از آن دسته کسانی هستید که برای پولدار شدن و بهبود وضعیت مالی گام های عملی و محکم برمی دارید و تنها به آرزو کردن اکتفا نمی کنید توصیه می کنم حتما این سی نکته اساسی کارشناسان اقتصادی را که راه را برای پولدار شدن شما کوتاهتر می کند با دقت بخوانید و تحلیل نمایید نگویید برخی این نکته ها پیش پا افتاده یا تکراری است و... یکبار با دقت و با دیده ی خریدار این توصیه های آسان اما کاربردی و مفید برای ثروتمند شدن را بخوانید و پس از آن به هیج عنوان تأخیر نکنید فورا بلند شوید و در عمل ثابت کنید می خواهید وضعیت اقتصادی خودرا بهبود بدهید و به حلقه ی پولداران و سرمایه داران شهر بپیوندید.

pasha بازدید : 138 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

تا به حال تصور کرده اید که با به کار گرفتن کمی خلاقیت و استفاده از هوش و استعداد مالی خود می توانید در ماه بیش از ده میلیون تومان درآمد تضمینی از اینترنت داشته باشید؟؟؟
اصلا آیا تا به حال در مورد کسب درآمد از اینترنت فکر کرده اید؟ می دانید روش های کسب و کار آنلاین روز بروز پر رونقتر و وسیعتر می شود؟ می دانید مهمترین شگرد کسب درآمد از اینترنت اطلاع از تکنیک های کسب درآمد آنلاین و بهره گیری از خلاقیت بالاست؟

 

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 8,574
  • بازدید کلی : 134,052